Fejlécet nagyon köszöjük @Noricii -nek :)

2012. augusztus 22., szerda

7. Fejezet

Sziasztok! Ez a rész rövid lett, de a következő extra hosszú lesz! :D És holnap fenn is lesz!!! ;) Jó olvasást!
~ Blanka és Dávid

---

*Loius szemszöge*

A mondat ami elhagyta Claire száját mindenkit meglepett. Mindenki lefagyott pár pillanatra, majd a rajongók újra felkiáltottak és sikítoztak, mi pedig elindultunk az épület belseje felé.
A dedikálás alatt nem egy kérdés érkezett, hogy Claire miért titkolta eddig „húga” létét, miért most tűnik fel velünk, van-e valami közöttünk, stb... Claire parancsára folytattuk a hazugságot, játszottuk, hogy csak szimpla barátok vagyunk, de belül tomboltam. Nem tudom felfogni, miért kell hazudnunk a rajongóknak.. Hiszen Liamnek, és Zaynnek is van barátnője, Harry majdnem havonta váltogatja őket, és régebben Eleanort se kellett eltitkolnunk.
- Louis te mit gondolsz (neved)ről? - hangzott a kérdés.
- Hát… Kedves, okos, szép lány. Szeretek... azaz szeretünk vele lenni, de nem lehet közöttünk semmi, mert Claire megtiltotta… - mondtam, és a reakció hangos nevetés volt. Valószínűleg azt hitték viccelek....

***

Végre vége lett a dedikálásnak. Iszonyat hosszú volt. Amint beszálltunk a kocsiba és elindultunk elkezdtem Claire kérdőre vonását. Még akkor se értem a végére amikor hazaértünk. (Neved) próbált lenyugtatni. Hihetetlen, hogy még képes Clairet védeni…
Mikor beléptünk a házba, Claire nem tűrte tovább a szóáradatomat.
- Na ide figyelj Louis Tomlinson!!! - kezdett el üvöltözni Claire. - Én vagyok a menedzser, ergo én döntök ilyen kérdésben. Egy, én csak jót akartam a karrierednek és a bandának. Kettő, nem hiszem el hogy ez ekkora ügy lenne… Három, úgy látom mindenki más felfogta, hogy miért teszem amit teszek, még (neved) is, csak te nem! Miért van ez?! Négy, hogy válaszoljak arra a kérdésedre hogy 'miért nem mondhatjuk el hogy járunk? Hiszen Eleanort is elmondtuk…' - Utánozza felháborodott hangom… - Eleanorral azért mondtátok el, mert ő is ismert mint te, és ha két 'sztár' összejön az mind a kettőnek jó. Ha egy sztár és egy átlagember összejön abból nem mindig sül ki jó... És ki tudja… Lehet hogy ez csak egy futókaland…
- HAGYD ABBA!!! - ordítok fel. - ÉN NAGYON KEDVELEM (NEVEDET)!!!! És ez mindig is így lesz! Sőt....
- Igen? Mennyit tudsz róla? Honnan tudod, hogy nem csak hírnévre vágyik? - kiabált Claire.
- Mivan?! - háborodott fel (neved). - Te meghülyültél! És is imádom Louist! És kicsit sem érdekel a hírnév! Az csak mindent tönkretesz! Én csak Louist akarom!
- Én pedig téged kicsim. - öleltem meg. Nagyon vonzó, amikor mérges.
- Ezt majd még meglátjuk… Most nyomás pakolni! Holnap kora reggel indulunk. Te - mondja Claire, majd (neved) felé fordult - Gyere velem. Veszünk neked ruhákat. Ne csak ilyen ingruháid legyenek…
- Menj csak.- mondom (nevednek) - Claire! Ne bántsd! Egy rossz szót se! És bocsi! Nem kellett volna ordibálnom. De nagyon fontos nekem.
- Rendben! Értem. De most mars! Te pedig gyere! - rángatta (neved)et, majd kiléptek az ajtón, és ki tudja mit fognak csinálni…

2 megjegyzés:

  1. Már kurvára várom a folytatást ˘káromkodásért sorry rossz szokásom :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi hogy ilyen rövid lett.. de a következővel azt hiszem bepótoltam...xD
    Remélem tetszeni fog...

    VálaszTörlés