Fejlécet nagyon köszöjük @Noricii -nek :)

2012. június 21., csütörtök

3. Fejezet

Sziasztok! Köszönjük az 1000 megtekintést! :) Reméljük tetszik az új rész :) Jó olvasást! :) 

-----

*Harry szemszöge *

Na végre!! - gondoltam magamban, amikor meghallottam, hogy Louis kocsija megérkezett. Most végre megismerhetem (neved)-et. Azzal kirontok a szobámból, hogy elsőnek üdvözöljem őket…


*Niall szemszöge *

Hova siet Harry? - teszem fel a kérdést magamnak, amikor az említett átrohan a konyhán. Látva kérdő tekintetemet Harry megadja a választ.
- Nem hallottad a kocsit Niall? Megjöttek Louisék. Gyere! - kiabál vissza Hazza mosolyogva.
Nem tudom miért, de otthagytam a megkezdett kaját és én is rohantam az ajtó felé…


*Zayn, Liam szemszöge *

Harry és Niall hangos szóváltása figyelmeztetett minket, hogy megjött Louis és (neved). Izgatottság lett úrrá rajtunk, és mi is az ajtó felé rohantunk.


*A Te szemszöged *

Teljes nyugalom öntött el amikor Louis megcsókolt.
De mi ez a nagy lárma a házban? Már csak pár lépés és ott vagyunk. És kinyílt az ajtó. A látvány ami fogadott nem volt épp szokványos. Zayn, Niall, Liam és Harry száguldott felénk. És becsapódtak. Pontosabban belém csapódtak….
- Fiúk! Ha valami kárt tesztek ebben a csodálatos lányban akkor baj lesz! - kiáltott Louis a fiúkra.
- Bocsi. Csak izgatottak vagyunk. Örülünk, hogy látunk (neved)! - köszöntött Liam.
- Én is örülök, hogy újra látlak titeket fiúk! - válaszoltam mosolyogva.
- Gyere be, beszélgessünk a nappaliban. - invitált be Zayn.
Bementünk az említett helységbe, és ott a fiúk mindenfélét kérdeztek tőlem. Nem egy alkalommal estem zavarba kérdéseik hallatán, de ilyenkor csak ránéztem a mellettem ülő Louisra, aki csak bíztatóan nézett rám, és gyönyörködött bennem.
Estére a fiúk töviről hegyire ismerték az életem. Még mindig záporoztak a kérdések, de ekkor Louis felállt és megérkezésetek óta először megszólalt.
- Fiúk, mostmár elég! (Neved)-nek és nekem mennünk kell. - mondta Louis.
- De kár! - szomorodott el Harry.
- NEEEEEEEE!!! Maradjatok még! - parancsolta Niall.
- Menniük kell.. – néz jelentőségteljesen a többiekre Liam.
- De eljössz máskor is, ugye? - kérdezte érdeklődve Zayn.
- Köszi fiúk a vendéglátást, ha szeretnétek, és Louis elhoz jövök… sziasztok.
- Szia!! - kiáltottak utánad, majd kiléptél az ajtón és elindultatok az éjszakába.

10 megjegyzés:

  1. Nekem n agyon tetszik.:) Várom a folytatást!;)

    VálaszTörlés
  2. jó lett:D ma is rakjatok fel .:D

    VálaszTörlés
  3. Ez király lett!!!:D Mikor lesz folytatás?

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik Like-os lett :DD mikor folytatod??:o

    VálaszTörlés
  5. nemrég elolvastam az egészet és annyira tetszik *-* várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Szupeeeerrr!!!! Mikor lesz kövi???

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz folytatás????Létszi hamar!!!Amúgy nagyon jó!!!

    VálaszTörlés